Apklausa Tyrimo anketa tiems, kurie naudojasi e. prekyba savo asmeniniams tikslams
Gerb. Respondente,
Mykolo Romerio universiteto Elektroninio verslo vadybos magistrantė atlieka šį tyrimą, kad išsiaiškintų, kas įtakoja el. parduotuvių pirkėjus renkantis vieną ar kitą el. parduotuvę bei kokie el. parduotuvės modeliai įtakotų prekių pirkimą ir pan.
Anketa sudaryta iš 11 klausimų, jos užpildymui vidutiniškai užtruksite 3 minutes. Jeigu nerandate sau tinkamo atsakymo, tuomet pasirinkite „Kitas“ ir įrašykite savo atsakymą.
Anketa yra anonimiška. Gauti duomenys bus susisteminti, analizuojami ir aptariami magistro baigiamajame darbe.
Mykolo Romerio universiteto Elektroninio verslo vadybos magistrantė atlieka šį tyrimą, kad išsiaiškintų, kas įtakoja el. parduotuvių pirkėjus renkantis vieną ar kitą el. parduotuvę bei kokie el. parduotuvės modeliai įtakotų prekių pirkimą ir pan.
Anketa sudaryta iš 11 klausimų, jos užpildymui vidutiniškai užtruksite 3 minutes. Jeigu nerandate sau tinkamo atsakymo, tuomet pasirinkite „Kitas“ ir įrašykite savo atsakymą.
Anketa yra anonimiška. Gauti duomenys bus susisteminti, analizuojami ir aptariami magistro baigiamajame darbe.
Apklausa baigta ir atsakymai daugiau nebepriimami.
Dėkui už dėmesį.
Dėkui už dėmesį.
Ačiū už tavo atsakymus ir noriu parekomenduoti šį tinklapį - paprasta kurti apklausas su ManoApklausa.lt!