26. Kiek, Jūsų nuomone, išvardinti veiksniai turi įtakos ir yra svarbūs mokinių lietuvių k. mokymosi pasiekimams?
27. Kas labiausiai apsunkina Jūsų darbą klasėje (keli galimi atsakymai)
28. Kaip bendrai įvertintumėte mokinių, kuriems dėstote, lietuvių k. pasiekimus? Šeštokų įvertinimas:
29. Kaip bendrai įvertintumėte mokinių, kuriems dėstote, lietuvių k. pasiekimus? Aštuntokų įvertinimas:
30. Kaip bendrai įvertintumėte mokinių, kuriems dėstote, lietuvių k. pasiekimus? Dešimtokų įvertinimas
31. Kurie lietuvių k. ugdymo turinio srities aspektai Jums kelia didžiausią nerimą?
32. Įvertinkite, kaip mokiniams sekasi įgyti su skaitymo ir rašymo veikla susijusių gebėjimų:
33. Kaip vertinate mokinių, kuriems dėstote, norą skaityti?
34. Kaip vertinate mokinių, kuriems dėstote, norą rašyti?
| 1-2 kartus per savaitę | 1-2 kartus per mėnesį | Kartą per 3 mėnesius | Labai retai/ niekada |
skaitote ir aptariate mokinių pasiūlytus tekstus |
|
|
|
|
aptariate mokinių savarankiškai perskaitytas knygas |
|
|
|
|
prašote mokinių, prieš pradedant skaityti tekstą, numatyti jo temą, problemas |
|
|
|
|
skaitant tekstą, prašote mokinių stabtelti ir aptarti, kas perskaityta, išsiaiškinti, kas neaišku |
|
|
|
|
perskaičius tekstą, prašote žodžiu/raštu atsakyti į teksto suvokimo klausimus |
|
|
|
|
prašote mokinių suformuluoti pagrindinę teksto mintį |
|
|
|
|
prašote mokinių perskaitytą tekstą susieti su kitais skaitytais tekstais ir/ar savo patirtimi |
|
|
|
|
mokiniai rašo rašinį pasirinkta tema |
|
|
|
|
mokiniai rašo rašinį nurodyta tema |
|
|
|
|
prašote mokinio pasirengti rašymui: kaupti idėjas, informaciją, citatas |
|
|
|
|
prašote planuoti rašinį, apgalvoti tikslą, adresatą |
|
|
|
|