Tautinis identitetas
Apklausos tikslas - sužinoti respondentų nuomonę, požiūrį į tautinio tapatumo problemas, bendrai apžvelgti kultūrinės savimonės tendencijas.
Prašome įvesti informaciją apie save:
Lytis
Amžius
Išsilavinimas
1. Kokios Jūsų religinės pažiūros?
katalikas
stačiatikis
evangelikas
judėjas
ateistas/agnostikas
Kita
 
2. Kaip traktuojate religiją/-as?
kaip visuotinį, vienijantį reiškinį
kaip asmeninį santykį su dievu/dievais
Kita
 
3. Ar domitės senąja baltų kultūra?
taip, domiuosi
minimaliai domiuosi
ne, nesidomiu
 
4. Kaip vertinate neopagoniškus judėjimus (šiuo metu esančias istorinės pagonybės rekonstrukcijas, pvz. organizacija "Romuva", vadovaujama J. Trinkūno)?
teigiamai
neigiamai
nemanau, kad tokios rekonstrukcijos yra tikslingos
Kita
 
5. Ar lankote baltų kultūros paveldo objektus (piliakalnius, kulto vietas, istorinius kapinynus), kitas istorines vietas?
taip, stengiuosi lankyti
aplankau, pasitaikius progai
ne, nelankau
 
6. Kokiu tikslu lankote baltų kultūros paveldo objektus ir istorines vietas?
atsidūrus atsitiktinai
pramoginiu tikslu (pvz. rengiu iškylas)
atiduoti duoklę Lietuvos istorijai, pagerbti nusipelniusias asmenybes
Kita
 
7. Kaip manote, ar svarbu savojo identiteto ieškoti senosiose kultūrose? (keli galimi atsakymai)
taip, tai vienas pagrindinių stiprybės šaltinių
nebūtinai, renkuosi kitus saviieškos būdus
visiškai nesvarbu - man artimas kosmopolitiškas mąstymas
Kita
 
8. Kokias asociacijas sukelia šie simboliai?
img/lt/user_q7/429608840.jpg
teigiamas (šviesos, laimės, sėkmės, apsaugos įvaizdžiai)
neigiamas (aliuzija į nacistinę simboliką)
neteikiu simboliams didelės reikšmės
kita
 
9. Įvertinkite 6-ame klausime pateiktus simbolius pagal pozityvumą (1-pozityviausias, 5-mažiausiai pozityvus)
  a
  b
  c
  d
  e
 
10. Kaip manote, ar pakanka informacijos apie baltų kultūra, etnokultūrą?
taip, pakanka
ne, jaučiu informacijos trūkumą
bet kuriuo atveju, tokios informacijos nepasigendu
Kita
 
11. Įvertinkite balais, kuri informacija suteikia daugiausia žinių apie baltišką, senovės lietuvių kultūrą. (1-daugiausia, 3-mažiausia)
  literatūra
  televizijos laidos
  filmai
 
12. Ar sutinkate, jog mokyklose turėtų būti daugiau dėmesio skiriama etnokultūriniam ugdymui?
taip, sutinku
iš dalies sutinku
ne, nesutinku
Kita
 
13. Reitinguokite etnokultūrinio ugdymo sritis, pagal svarbą
  istorija
  dailė/amatai
  dainos
  šokiai
 
14. Ar dalyvaujate etnokultūriniuose/folkloriniuose renginiuose ir festivaliuose?
taip, noriai dalyvauju
kartais tenka
ne, renkuosi kitus renginius
Kita
 
15. Ar jaučiate tautinio identiteto kitimo/nykimo grėsmę?
taip, jaučiu
iš dalies
ne, nejaučiu
Kita
 
16. Kaip manote, kurios tautinės vertybės nyksta arba kinta sparčiausiai? (1-sparčiausiai, 4-lėčiausiai arba nekinta)
  patriotizmas
  etninė kultūra
  vienybė
  šeima
 
17. Kaip manote, kurie faktoriai lemia tautinio identiteto kitimą/nykimą? (keli galimi atsakymai)
globalizacija
informacijos stygius
informacijos perteklius
istorinės aplinkybės
ekonominės sąlygos
 
18. Kas, Jūsų nuomone, turėtų ugdyti tautiškumą? (keli galimi atsakymai)
šeima
valstybė
mokymo įstaigos
tikslingiausia - asmeninė saviugda
Kita
 
19. Ar švenčiate/minite valstybines šventes? (vasario 16 d., kovo 11 d. ir kt.)
taip, dalyvauju eisenose, paraduose
taip, tačiau nedalyvauju renginiuose
ne, nešvenčiu
Kita
 
20. Ar pritariate ES prezidento (Herman van Rompuy) minčiai, jog "mes turime ugdyti unifikuotą, globalią, kosmopolitinę ES piliečių visuomenę"?
taip, pritariu
iš dalies pritariu
ne, nepritariu
Kita