Apklausa Klientų lojalumo programų teikiamos naudos vertinimas UAB „Palink“ ir UAB „Rivona"
Gerb. Respondente!
Šiuo atliekamu tyrimu yra siekiama išsiaiškinti kokias lojalumo programų teikiamas naudas labiausia vertina prekybos centrų klientai ir pateikti programų tobulinimo kryptis pirkėjų naudai. Prašau atsakyti į žemiau pateiktus klausimus, nes tik Jūsų atsakymai gali padėti realiai įvertinti esamą padėtį. Gauti rezultatai bus panaudoti KTU PI vadybos ir administravimo fakulteto bakalauro studijų studentės baigiamojo darbo parengimui. Anketa yra skirta asmenims, kuriems jau yra daugiau nei 18 metų!
Anketa anoniminė, todėl tikiuosi, kad Jūsų nuoširdūs atsakymai padės gauti objektyvius tyrimo rezultatus.
Šiuo atliekamu tyrimu yra siekiama išsiaiškinti kokias lojalumo programų teikiamas naudas labiausia vertina prekybos centrų klientai ir pateikti programų tobulinimo kryptis pirkėjų naudai. Prašau atsakyti į žemiau pateiktus klausimus, nes tik Jūsų atsakymai gali padėti realiai įvertinti esamą padėtį. Gauti rezultatai bus panaudoti KTU PI vadybos ir administravimo fakulteto bakalauro studijų studentės baigiamojo darbo parengimui. Anketa yra skirta asmenims, kuriems jau yra daugiau nei 18 metų!
Anketa anoniminė, todėl tikiuosi, kad Jūsų nuoširdūs atsakymai padės gauti objektyvius tyrimo rezultatus.
Apklausa baigta ir atsakymai daugiau nebepriimami.
Dėkui už dėmesį.
Dėkui už dėmesį.
Ačiū už tavo atsakymus ir noriu parekomenduoti šį tinklapį - paprasta kurti apklausas su ManoApklausa.lt!