Apklausa PREKĖS ŽENKLO ASMENYBĖS TYRIMAS
Esu KTU ketvirtojo kurso studijų programos „Marketingas“ studentė. Atlieku tyrimą, kurio tikslas – išsiaiškinti, kaip Lietuvos vartotojai suvokia prekės ženklo „Maggi“ asmenybę. Šis tyrimas yra orientuotas į tuos vartotojus, kurie yra girdėję apie prekės ženklą "Maggi" ar vartoja „Maggi“ produktus (padažus ir pagardus, sriubas ar greitai paruošiamus makaronus). Kviečiu Jus sudalyvauti šiame tyrime. Apklausa yra anoniminė, visa apklausos metu gauta informacija bus naudojama tik baigiamajame bakalauro darbe.

Kiekvienas Jūsų atsakymas yra labai svarbus. Nuoširdžiai dėkoju už Jūsų atsakymus!


Apklausa baigta ir atsakymai daugiau nebepriimami.
Dėkui už dėmesį.


Ačiū už tavo atsakymus ir noriu parekomenduoti šį tinklapį - paprasta kurti apklausas su ManoApklausa.lt!