Apklausos "Pedagogų bendradarbiavimas su mokinių tėvais (globėjais)" rezultatai
Respondentų statistika:
Viso respondentų:
86
Vyras: 11
Moteris: 74
Nėra duomenų: 1
Rezultatų santrauka
1. Ar esate klasės vadovas?
Taip 6 bar1bar2  7.1%
Ne 79 bar1bar2  92.9%
Viso atsakymų 85  
2. Kaip suprantate tėvų (globėjų) ir pedagogų bendradarbiavimą? (daug galimų variantų)
Pedagogai informuoja tėvus apie vaiko pasiekimus ir problemas. 56 bar1bar2  35.9%
Pedagogai ir tėvai nuolat bendrauja susitikę, telefonu ir kitomis ryšio priemonėmis. 46 bar1bar2  29.5%
Tėvai kreipiasi pagalbos į pedagogus. 53 bar1bar2  34%
Kita 1 bar1bar2  0.6%
Viso atsakymų 156  
Kiti atsakymai:
  • Tėvai rodo iniciatyvą, tuomet mokytojas bendrauja ir teikia informaciją ir gyvai susitikus, telefonu ar kitais būdais
3. Kas turėtų rodyti bendradarbiavimo iniciatyvą?
Administracija ir pedagogai 0 bar1bar2  0%
Pedagogai 0 bar1bar2  0%
Tėvai 12 bar1bar2  14.1%
Pedagogai ir tėvai 27 bar1bar2  31.8%
Pedagogai, tėvai, administracija 46 bar1bar2  54.1%
Viso atsakymų 85  
4. Ar Jūsų nuomone Jūs skiriate pakankamai dėmesio bendradarbiavimui su mokinių tėvais?
Taip 55 bar1bar2  64.7%
Iš dalies 28 bar1bar2  32.9%
Ne 2 bar1bar2  2.4%
Viso atsakymų 85  
5. Kokias bendradarbiavimo formos ir būdus dažniausiai naudojate? (daug galimų variantų)
Perduodu informaciją per klasės vadovą. 46 bar1bar2  21.4%
Parašau pagyrimus ir pastabas e-dienyne. 63 bar1bar2  29.3%
Dalyvauju bendruose renginiuose, susirinkimuose, išvykose. 36 bar1bar2  16.7%
Pokalbiai telefonu. 50 bar1bar2  23.3%
Susirašinėjimas socialiniuose tinkluose. 20 bar1bar2  9.3%
Kita 0 bar1bar2  0%
Viso atsakymų 215  
6. Bendradarbiavimas su tėvais (globėjai) padėjo pagerinti mokinio pasiekimus ar išspręsti kitas problemas?
Taip 34 bar1bar2  40%
Iš dalies 49 bar1bar2  57.6%
Ne 2 bar1bar2  2.4%
Viso atsakymų 85  
7. Ar tenkina dabartinis bendradarbiavimas su tėvais (globėjais)?
Taip 54 bar1bar2  63.5%
Galėtų būti glaudesnis 31 bar1bar2  36.5%
Ne 0 bar1bar2  0%
Viso atsakymų 85  
8. Ko trūksta, kad bendradarbiavimas būtų kokybiškesnis?
1) Tėvų aktyvesnio dalyvavimo
2) Tėvų dėmesio ir susidomėjimo
3) Tėvų aktyvesnio dalyvavimo konservatorijos renginiuose. Iš administracijos organizuojamų renginių, kai kviečiami atvykti ir tėvai.
4) Tėvai turėtų labiau domėtis savo vaikais.
5) Nieko
6) didesnio tėvų dėmesio mokinio ugdymuisi.
7) Nieko
8) Didesnio kai kurių tėvų susidomėjimo savo vaiko pasiekimais
9) Tėvų ryškesnio dalyvavimo mokymo procese, įsitraukimą į vieningą mokinio motyvacijos skatinimą kartu su pedagogais.
10) Didesnę iniciatyvą turėtų rodyti tėvai.
11) Nieko
12) Tėvų iniciatyvos spręsti problemas
13) Kol kas tinka toks bendradarbiavimas, koks jis yra
14) Didesnio tėvų domėjimosi.
15) Tėvų iniciatyvos
16) Bendradarbiavimas yra kokybiškas.
17) Viskas gerai.
18) Laiko ir mums, ir tėvams
19) Laiko
20) Nėra būtino reikalo. Pažangūs mokiniai.
21) Tampresnių ryšių tarp visų trijų grandžių: mokinio, tėvų ir pedagogų.
22) Nebuvo tėvų dienos, todėl šiais mokslo metais nebuvo ir bendravimo.
23) LAiko.
24) Mokykloje nuostabus kolektyvas ir tikrai geri mokiniai.

Manau, kad tikrai atmosfera puiki ir nieko netrūksta
25) Iniciatyvų.
26) Turi būti glaudus tėvų ir pedagogų bendradarbiavimas.
27) Pačių tėvų iniciatyvos.
28) Tėvų iniciatyvos. Tuo pačiu, kai kalbame apie darbą su paaugliais, labai nesinori sugriauti jų pasitikėjimo, todėl, jeigu matau, kad situaciją galime išspręsti su mokiniu tarpusavyje - į tėvus nesikreipiu.
29) Nežinau
30) Nieko
31) tėvų-globėjų noro
32) Nieko
33) Nieko
34) Visko pakankama.
35) Dažnesnių susirinkimų ar renginių, dėl gyvo bendravimo.
36) Tėvų iniciatyvos, įsitraukimo į savo vaiko mokymosi procesą ir pasiekimus. Daugelis tėvų netikrina el.dienyno, kur siunčiama ir keliama svarbi informacija, taip praleidžia ir svarbius pranešimus, ir savo vaiko mokymosi rezultatų
37) Didesnio tėvų dėmesio.
38) Manau, yra pakankamai ryšio priemonių. Gal galėtų būti daugiau iniciatyvos iš tėvų pusės.
39) Tėvų domėjimosi vaikų pasiekimais
40) Pačių tėvų domėjimosi ir iniciatyvos
41) Netrūksta nieko
42) Trūksta iniciatyvos iš tėvų pusės.
43) Nieko
44) Dalyvavimas tėvų galėtų būti aktyvesnis. Padėkoti mokytojui kartais
45) Nieko
46) Nieko
47) Nieko
48) Tevų (Globėjų) atsakingesnio požiūrio
49) Netrūksta nieko
50) Nieko
51) Tėvų pastangų
52) Tėvų iniciatyvos
53) Tėvų aktyvumo
54) Geranoriškumo
55) Tėvų iniciatyvos
56) Laiko
57) Noro ir laiko
58) Tėvų noro
59) Manau,kad bendravimas vyksta kokybiškai
60) Manau, kad kylančias problemas išsprendžiam
61) Manau bendradarbiavimas su tęvais geranoriškas
62) Tėvų kontaktų (telefonų numerių)
63) Bendradarbiavimas kokybiškas
64) Paprastai, bendradarbiavimas yra pagarbus ir kokybiškas
65) Bendradarbiavimas pakankamai kokybiškas
66) Nieko
67) Tėvų iniciatyvos
68) Kai kurių tėvų pastovaus domėjimosi savo vaiko lankomumu ir pasiekimais
69) Tėvų įsitraukimo
70) Viskas gerai
71) Bendradarbiavimo
72) Netrūksta
73) Viskas puiku
74) Manau, jog netrūksta
75) .
76) Tėvai dažnai netikrina el.dienyno
77) .
78) Nieko
79) Netrūksta
80) Tėvų iniciatyvos
81) Bendrauju, manau, kokybiškai
82) Tėvai neseka naujienų el.dienyne
83) Nieko
84) Nieko
85) bendradarbiavimas yra kokybiškas
9. Jūsų pastebėjimai ir pasiūlymai
1) +
2) Neturiu
3) Mokytojai galėtų dažniau palikti dienyne komentarus, pastabas ar pagyrimus. Labai trūksta pagyrimų mokiniams.
4) Jeigu tėvai nereaguoja į pastabas, nemato dienyno, tai mokytojai nelabai ką gali padaryti
5) Nėra
6) glaudesni mokyklos ryšiai su tėvais.
7) Neturiu
8) Neturiu
9) Norėtusi, jog ypatingai silpnų pasiekimų mokinių tėvai daugiau įsitrauktų ir neštų nemažą atsakomybės dalį už rezultatus.
10) Pedagogų, auklėtojų kontaktai su mokinių tėvais pagerintų mokymosi rezultatus.
11) Neturiu
12) Daugiau neturiu
13) Tokių neturiu
14) Iškilus problemai, kalbėtis su mokytoju. Nedaryti skubotų sprendimų.
15) Nėra
16) Palaikau kokybiškus, savalaikius ir tikslingus ryšius su tėvais.
17) Mokytojai ir administracija gražiai bendradarbiauja dėl mokinių gerovės.
18) Aš manau, kad kalbantis dauguma klausimų išsprendžiami.
19) Aš manau, kad kalbantis dauguma klausimų išsprendžiami.
20) .
21) Kai yra problema, ją sprendžiu pirmiausia su auklėtoja, po to su tėvais.
22) Bendradarbiavimo situacija gera, nors tobulumui ribų nėra. Svarbu įvertinti net ir minimalius teigiamus pokyčius, kurie jauną žmogų skatina dar labiau tobulėti.
23) -
24) Neturiu.
25) Būkime ir toliau geros nuotaikos, sveiki ir kūrybinės sėkmės!
26) --
27) Dėl lankomumo.
28) Tėvai galėtų būti aktyvesni
29) Pasiūlymų neturiu.
30) Neturiu
31) Svarbus yra ryšys visose minėtosegrandyse
32) be pastabų
33) Pastebėjimų ir pasiūlymu neturiu
34) Neturiu
35) -
36) Kol kas bėdų dėl mokinių, kuriuos tektų spręsti su tėvais nepasitaikė.
37) .
38) Daugiau domėtis savo vaikų pasiekimais.
39) Bendravimas ir bendradarbiavimas su tėvais yra pakankamai intensyvus ir puikus.
40) Norėtųsi matyti daugiau tėvų koncertuose.
41) Neturiu konkrečių pasiūlymų
42) -
43) Klasės auklėtojai galėtų dažniau patarti tėvams glaudžiau bendrauti su su dalykų mokytojais
44) Su mokiniais tiesiogiai bendraujant rezultatas pasiekiamas greičiau
45) Jokio
46) Priežiūros iš tėvų pusės
47) Neturiu
48) Neturiu
49) Nėra
50) Tėvai kreipiasi tik su problemomis. Padėkoti pamiršta
51) Neturiu
52) Neturiu
53) Ačiū
54) Nė
55) Neturiu
56) -
57) Ačiū, neturiu
58) -
59) Kai tėvai pageidauja, mokytojai visada randa laiko susitikti
60) Neturiu
61) Kiekvienas atvejis individualus
62) Nereikia nieko keisti
63) Norisi didesnio tėvų įsitraukimo ir kontakto su mokytojais per susirinkimus, reaguojant į pastabas ar kontakto per klasės auklėtoją.

Esu patenkinta klasės auklėtojų reagavimu į auklėtinių reikalus.
64) Neturiu
65) Iškilusias problemas spręsti iš karto
66) Neturiu
67) Neturiu
68) Neturiu
69) Ir pedagogai, ir tėvai turi rodyti iniciatyvą visus mokslo metus
70) .
71) Neturiu
72) Nėra
73) Neturiu
74) Neturiu siūlymų ir pastebėjimų
75) Jei tėvai įsitraukia į vaikų mokymosi procesą, tuomet bendradarbiavimas vyksta sklandžiai
76) .
77) Tėvai netikrina el.dienyno
78) .
79) -
80) Manau viskas gerai
81) .
82) -
83) Tėvai neseka naujienų ir pranešimų el.dienyne
84) Tėvai turėtų prisiimti daugiau atsakomybės
85) _
86) Neturiu

Paaiškinimas: Viso atsakymų yra visų atsakymų, pasirinktų pagal tam tikro klausimo dalyvius, suma. Kiekvieno atsakymo varianto procentinė išraiška yra apskaičiuojama padalinus šio atsakymo reikšmę iš visų atsakymų sumos.